فروش انواع بالابر برقی جرثقیل

۳ بازديد ۰ نظر

وینچ جرثقیل سقفی
در جرثقیل های سقفی، وینچ یا بالابر مهم ترین عنصر برای حمل بار در نظر گرفته می شود. به طور کلی قیمت و کیفیت ساختار کلی جرثقیل سقفی با قیمت آسانسور نیز مرتبط است. در ایران برندهای مطرحی مانند DEMAG، STREET، ESTAL، KONECRANES، KITO، SAMSUNG، PODEM، Balkansko، BRIMA و Vigor و غیره هستند. در زمینه وینچ جرثقیل های سقفی وجود دارد. متاسفانه گاهی اوقات کارفرمایان به منظور کاهش هزینه های خود محدوده تناژ بالابر را با دقت انتخاب نمی کنند و در نتیجه آسیب های جبران ناپذیری به سازه جرثقیل وارد می شود.

فروشگاه وزنه کرین عرضه کننده انواع بالابر برقی جرثقیل با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

حالت های وینچ
وینچ ها معمولاً در حالت های دو کاره (بالابر) و چهار کاره (بالابر و متقاطع) استفاده می شوند. آسانسورهای دو طرفه را می توان به آسانسورهای چهار طرفه با تابلو برق، چرخ دستی یا چرخ دستی، موتور عرضی و فرمان تبدیل کرد. این قطعه در دو حالت یک سرعته و دو سرعته استفاده می شود. وینچ جرثقیل سقفی به پارامترهایی مانند ارتفاع، گروه کاری، تناژ، دهانه (عرض) و طول سالن بستگی دارد. نیروی کار و تناژ جرثقیل در قیمت آسانسور بسیار موثر است. برای مشاهده و خرید انواع قطعات الکتریکی از فروشگاه وزنه کرین پیشنهاد می‌کنیم به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.vaznehcrane.com/product-category/electrical-components/

 

انواع جرثقیل سقفی
وینچ جرثقیل سقفی به دو نوع برقی و دستی تقسیم می شود. بالابرهای دستی معمولاً برای بارهای سبک کمتر از 2 تن استفاده می شوند. آسانسورهای برقی به دو دسته کابلی و زنجیری تقسیم می شوند. بالابرهای زنجیره ای عموماً به صورت تک قلاب (قلاب) و دو قلاب عرضه می شوند که دلیل اصلی آن موتور دنده ای آنها است. این ویژگی تعدادی از مصرف کنندگان را به تبدیل سوق می دهد که استاندارد و گارانتی آسانسور را باطل می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.